Support
Bij Netfirst Support doen we ons uiterste best onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Via het klantenportaal kunt u een nieuwe case aanmaken, zodat Netfirst Support uw case kan oppakken. Heeft u een dringende vraag of melding, dan kunt u direct contact opnemen met onze support afdeling.
TeamViewer
Tijdens het oplossen van een probleem kan het voorkomen dat onze medewerkers vragen om met u mee te kijken. Dit wordt gedaan aan de hand van TeamViewer.
Download hier TeamViewer.
Direct contact
Voor dringende vragen of meldingen aan Netfirst Support kunt u telefonisch of via e-mail direct contact opnemen. Voor de minder dringende vragen of meldingen kunt u een case aanmaken via de klantenportaal.
Netfirst Support is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.30 uur.
T: 088 – 600 6030
Klantenportaal
Via het klantenportaal kunt u:
- ✓ Nieuwe case aanmaken
- ✓ Inzien status lopende verzoeken
- ✓ Attachement downloaden
Nog geen klant van Netfirst, maar wilt u wel graag direct in contact komen met een van onze medewerkers?
Neem dan contact op met Netfirst Sales via 088 – 600 6000 of vul het contactformulier in.